Merve1414 yavrusincabim1807 benim 3. Hamileliğim insan gerçekten özlüyor nekadar sancida çeksen caninda yansa ilk kavuşma kucağa verme anı onlar çok ozleniyor insan zaman geçince yeni doğan ağlama sesini bile ozluyor
SumeyyeTpl yavrusincabim1807 valla kuzum son haftalarda artık doğuraydım diyor insan,göbek bile göbeklikten çıkıyor emin ol 😂 hep böyle sorunsuz geçer umarım hamileliğiinn 🥰