Miracleee Dmrcn bende çok yoruldum ama sezaryen beni korkutuyor. Normal için bekliyorum bakalım. Yine de hayırlısı tabi ki
Edaerdem5203 Miracleee hurma kaynatın için gerçekten işe yarıyor varsa içine de biraz Hint yağı ekleyin 10 tane hurmayla beraber kaynatıo için ebe tavsiyesi
FatSon9993 Miracleee inşAllah sancıların gelmiştir de kolay doğumların olur seni takipteyım benden 4gün falan öncesin ama bende bekliyorum 🤲🏻🤭
Miracleee FatSon9993 yalancı sanciymis canım geçti bile ☺️ kontrolüm vardı bugün. Hersry normal görünüyor Bi hafta daha bekleyelim dedi doktorum. Kendisi geldi geldi bu hafta olmazsa artık suni ya da sezaryen olacak 🙃
FatSon9993 Miracleee ay benimde yalancılar var ama geri kalan hiçbir şey yok bizde bekliyoruz 17 normal doğum tarihi ama gelecek gibi değil o gün gelmez ise 18.de randevu
fatmasaritac Doktor banada bu hafta gelir bebek dedi olmazsa 19 unda konuşucaz sezeryan için bizde ama haftasonu bekliyorum diyor bakalım haftaya 41 oluyoruz 🫠
Miracleee fatmasaritac aynıyız ya bende 19 unda gidicem son kontrol ve nst 41. Hafta oluyor ayrıca. O tarihe kadar doğdu doğdu. Olmazsa suni veya sezaryen olucam. Hayırlısı olsun hepimiz için.
Miracleee FatSon9993 benim Nişan da geliyor az az ama bebisim gelmiyor. 1 hafta içinde gelir inşallah yoksa suni veya sezaryen beni bekliyor 😵💫
Miracleee Barlas_mom sancilarim yalanciymis sabah hiç ağrım kalmadı. Kontrolüm vardı gittim ve 1 hafta daha bekleyeceğiz. Bu hafta kendisi geldi geldi bebeğim yoksa suni veya sezaryen için karar vereceğiz doktorumla. Nişanım gelip duruyor ama kaç gündür bakalım hayırlısı
fatmasaritac Miracleee benimde 21 i artık 41 oluyor ama doktor hiç suni falan demedi bilmiyorum ne olur haftasonuna bekliyorum dedi benim hala belim ağrıyor geceden beri ama nişan falanda yok🫠 tetikte bekliyoruz her an.
Miracleee fatmasaritac bana bu hafta her an olabilir olmazsa konuscaz dedi işte. Bende tetikte bekliyorum ama sancim filan yok yahu 🙃 her gün spor egzersiz pilates vs yapıyorum ama etkili olmadı hiç
fatmasaritac Miracleee bende başından 37-38 e kadar yaptım hoca eşliğinde şimdi de ara ara yapıyorum hurma ananas ye yürüyüş yap dedi doktor herhalde bizim ya sancılar bi anda gelcek doğurcaz yada artık nolcak bakalım😂
Miracleee FatSon9993 Allah razı olsun canım. Rabbım hepimiz için en hayırlı olanı nasip etsin 🤲🌸 sizler de benim dualarimdasiniz