Edaerdem5203 doktorum da öyle dedi bazi kadinlar dogum sirasinda da cok kusarlar normal dedi. çıktım eve geldim şimdi. Hersey yolunda görünüyor. 1 hafta daha bekleyelim kendi gelirse güzel olur olmadı haftaya doğum şekline tam olarak karar veririz beraber dedi.