Ben 17den sonra hisetmeye başladım. Normalde ilk gebelikse 18-29den sonra hisediyosun demişti doktor. Kusmalar ise şu an 30hafta olduk benim hala devam ediyor 2dakika aç kalırsam direk kusuyorum. O haftalarda normal zaten korkma,beni en çok ilaçlar rahatsız ederdi ondan kusardim ya da koku falan