Elfbrcu Uyuzmuşum 🙈 şüphelenen varsa doktora gitsin gözle görülür bir ya da iki yerde nokta var başka bir şey yok Ama kaşıntı geçmiyordu
Dolphin16 Elfbrcu benimde vardı gebelik kolestası çıktı 38. Haftada doğum yaptım . Çok dikkatli olun .
Dolphin16 Elfbrcu evet canım çok şükür suni sancı verdiler ama benim kendi sancılarımda başladı çok kolay bi normal doğum oldu
Aysnr11 Elfbrcu 3-5 gündür bende de var kaşıntı ya göbeğim kollarım ve baldırlarım ve akşam oluyor genelde 😨
Elfbrcu Aysnr11 biraz kendinizi gözlemleyip dermatoloğa gidin ufak noktalar ya da pirinç tanesinin yarısı kadar kabarıklık oluyor
Elfbrcu Aysnr11 ben de çok zor anladım. Karaciğer safra testi de yapılmıştı ondan bir şey çıkmadı geçmeyince dermatolağa gittim