1 haftadır ara ara sürekli bir yerlerim kaşınıyor özellikle de akşam saatleri otururken. Doktoruma bahsettim kan tahlili karaciğer enzimlerine idrara bakıldı çok şükür temiz dermatoloğa gidebilirsin dedi ama tatmin olmadım. Var mı başına gelen? Kızarıklık da pek yok son zamanda çıktı bileğim, baldırım, bacak arası özellikle kaşınan yerler