Arkadaşlar siz sadece kendinizi düşünüyorsunuz kusura bakmayın karninizda sadece sizden beslenen bir can var siz kendinizi değil onu aç bırakıyorsunuz ve çoğunuz da 30. Haftada yada geçmiş yani bunu daha sonrada tutabilirsiniz illa mecbur oruç tutulmak zorunda diye bı kaide yok doğumdan sonra tut ister parasını ver ama bı çaresi bulunur yine ama bu yaptığınız tamamen bebeklerinize ve kendinize eziyet resmen umarım sıkıntı yaşamazsınız