Yaa ben gerçekten anlamıyorum ne bu ısrar ?? Bugün 50 tane oruç postu açıldı. Çoğunda kustum, elim ayağım titredi, tansiyonum düştü vs diye yazanlar olduu. Ben de 30. Haftdamdayim aklımdan bile geçirmedim tutmayı doktoruma sorma gereği bile duymadım. Bebeğinize ve kendinize bunu yapmanızın sebebi ne zorunda da değilsiniz ki siz şartları zorluyorsunuz dinimizde izin verilmiş siz o bebelerin vebaline giriyorsunuz. Bu kadar net