Şeker yüklemesinde sınırda çıktı. Doktor şeker varmış gibi diyet yap dedi. Bende diyete başladım. Ekmek tam buğdaya geçtim. Makarna pirinç pilavı poğaça tarzı karbonhidratları kestim hiç yemiyorum artık. Tatlıda yemiyorum çikolata şerbetli şeyler vs. Böyle başladım diyete.
Dün sahurda iki yumurta, marullu salatalık, peynir zeytin, akşamdan kalan bi kase mercimek çorbası, yarım kasede bulgur pilavı, 1 dilim tam buğday ekmeği yedim. Sonrasında şekerimi ölçtüm 1.saatte 139du. 2.saatte ölçtüğümde 120ydi.
İftarda ise tavuk çorbası- zeytinyağlı fasülye- yoğurtlu ıspanak kavurması-salata yedim 1.saate 137. 2.saatte 105 çıktı şekerim
Sahur bekliyorum saat 12 gibi yoğurtla meyve yiyorum. 2-3 gibi bi avuc karışık leblebi fındık badem yiyorum. İftar sahur arası 2litre su tüketiyorum.