sedasvs merhaba bende gebelik zehirlenmesi yok ama akım kaybı ve gelişim geriliği var. Acaba bebeğiniz gelişim geriliğinden mi yoksa başka bi sebepten mi kuvozde kaldı ? Benim de doktorum 37 de alırım dedi 1,5 ay hastanede yattım artık dayanamıyorum diyerek imza atıp çıktım. Doğumuma az kaldı şimdi 35+4 deyim de bebek kuvoze girip girmeyeceği elbet doğumda belli olacak suan benimki de 1750 gram. Ama kuvoz sebebinizi merak ettim. Siz de hastanede mi yattınız ?