Anneadayiii__ tecrübe etmediğin herşey geriyo seni çünkü bilmiyorsun bu serüven nasıl sona erecek senin hikayen nasıl olacak, ayrıca hormonlar zaten çok etkiliyor bizi bu dönemde kendi hikayeni güzelleştirmek için olumlu düşünmen lazım korksan da doğum yapacaksın korkmasan da ayrıca bizim vücudumuz buna uygun yaratıldı yapabilirsin yapabiliriz yapanlar da var
Bak benimde zorunlu sezeryan ama kendime diyorum ki çok güzel ve iyi geçecek hemen yürüyecem sütüm gelecek bebeğime kavuşucam hiç bş sorun olmayacak herşey daha güzel olacak çok az kaldı diyorum
Sen ne kadar olumlu düşünüp kendini rahatlatırsan gerisi çok çok kolay olacak inan 🥰