zuleyhakoc bişey demedi.ama ben hareketsizlikten ya İstanbul'dan geldim Bursa'ya evlenip kimseyi tanımıyorum komşu denen bey zaten yok.tek basma soğukta byere çıkmaninda anlamı yok birazda yedim oldu işte.bi 10 kilo alrm gibime geliyor 1 haftadr yemeği braktn valla çok az yiyorum