ZeynepDuru17 ZeynepDuru17 30+5
Kızlar benim 2. Gebeliğim karnım bazen çok sertleşiyor yürürken aşağı baskı yapıyor sanki tuvaletim varmış gibi hissettiriyor karın ve belde ağrı oluyor
Aranızda böyle şikayetleri olan var mı ?
Doktorunuza danıştınız mı ?
(Sabah ilk iş doktorumla görüşücem içim rahatlasın diye soruyorum sizlere belki aynı belirtileri yaşayanlarda vardır)