MorKelebek54 ZeynepDuru17 32+0 olduk 💙 ay kiz 30 lara gelince dogum zamani gelmis gini hissetmeye basladim artik son evredeyiz artik (tremister yani) Allahim hepimize kolay, saglikli dogum nasil etsin 🤲🏻🤲🏻☺️☺️
ZeynepDuru17 MorKelebek54 amin inşallah canım hep beraber sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip etsin rabbim sonuna geliyoruz yavaş yavaş 🥹☺️
guness23 ZeynepDuru17 benimde sezeryan 2.doğumum geçen hafta kontrolüm vardı 15 25 mayıs arası dedi doktorum sana tarih verdi mi
merylii_ tatlibebegim_ bende çok korkuyorum ikisinden de ama olsun bitsin diye normal sezaryen biraz uzun süreç ya yok dikişi vs
merylii_ ZeynepDuru17 doktor da garip benimki geldin mi yine gel gel çatlıycam bende meraktan diye alıyordu beni içeri 😂😂