Efnan3443 srnkckdlgc 37+1 haftalık cnm sancım çok yok acılmama varmı bilmiyorum gerilikten dolayı erken alacakalar
srnkckdlgc Efnan3443 rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin bende 39+5 oldum tık yok bekliyorum
Minejjan Efnan3443 akşam yemeğinden sonra birşey yemedim sabah suyum geldi akşam 10 da doğurdum yaklaşık 20 saat falan aç kaldım şimdiki aklım olsa yerde giderdim su bile içirmediler. doğum yapar yapmaz bana bişeyler getirin açlıktan ölücem demiştim 😅😅😅
Bahar1 Bahar1 benimde 40haftalikti normal diye gittim fitil gibi bir ilaç yerleştiriyor lar sonrasında zaten ishal gibi lavobaya çıkıyorsun sonrasında ben çok bekledim8 saat bekledim acilma olmayınca mecbur sezeryan oldum
Cennet_kusum16 Sezeryansa minimum 6 saat açlık isteniyor su dahi icemiyorsun normalse sıkıntı olmaz. Rabbim yardımcınız olsun
Vandb Efnan3443 valla ben İskender yemiştim sonra sancılarım var diye yatış yapmıştım bide gelen akşam yemeğini yedim üstüne. 3 4 saat sonrada sezeryanla acil doğuma almışlardı 🙈 muhtemelen mide bağırsak full girdim