Efnan3443 Kızlar ya ben sahur hazırlarken biseyler yedim bı şey olurmu acaba Sabah doğuma gidicem doktor aç gel falanda demedi
Bahar1 Efnan3443 zaten gittiğinizde lağıma yapıyorlar içinizi temizliyolar ondan sonra su bile icmiyosunuz
UralYlmz Efnan3443 normal deneyeceksen bir şey olmaz ama bu saatten sonra yeme içme ya da sadece çok az olacak şekilde susarsan şu ic. Sezeryan ihtimaline karşı aç olman en doğrusu sağ salim kolaylıkla hayırla kucağına alırsın inşallah ♥️
Musemma06 Efnan3443 ben yemek yiyip gitmiştim orda da muhallebi ve hoşaf vermişlerdi zaten açlığımı tokluğumu soran da olmamıştı zaten lavman bana yapılmadı normal doğum yaptım
Mercanaa Ben aniden suyum gelmişti evde yemek yemiştim ikindi vakti sırf yemek yemiştim diye gece 2 de aldılar sezeryana ama normal doğumda çay bile içirdi ebeler sancı odasında
Bahar1 Bahar1 benimde 40haftalikti normal diye gittim fitil gibi bir ilaç yerleştiriyor lar sonrasında zaten ishal gibi lavobaya çıkıyorsun sonrasında ben çok bekledim8 saat bekledim acilma olmayınca mecbur sezeryan oldum
Efnan3443 UralYlmz İlk normal olacak inşallah öylede olur inşallah cnm sağlıkla hayırlısıya kucagıma alırım 🤲 dua et benim için lütfen 🙏❤️
Ezel16 Efnan3443 Rabbim sağlıkla, sıhhatle, kolaylıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥹👼🏻👶🏻🐣🩷🩵
Mine-tayfun Efnan3443 bence en iyisini yapmışsın sezeryan olmuycak sonuçta daha bişey yeme ama su iç susarsan çünkü doğumun kaç saat sonra gerçekleşecek belli değil açılmana bağlı inş hemen açılman olur sağlıkla alırsın kucağına bebeğini
FatSon9993 Efnan3443 çok heyecanlı rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım şu mübarek günde güzel haberlerini bekliyorum ❤️🤲🏻
Efnan3443 srnkckdlgc 37+1 haftalık cnm sancım çok yok acılmama varmı bilmiyorum gerilikten dolayı erken alacakalar