Bebeklerim1228 Ayy bizde 36+1 iz ama önde 1 hafta 😅 2 hafta sonra doğum allahın izniyle gün sayıyorum kavuşmaya 🙏🏼🥰
Feyzsali 37+2 olduk bizde yarın çatı muayenem var karnım düşmedi ama bebis 2 aydır baş aşağı duruyor ve 2 3 gundur sanki hareketleri biraz azaldı gibi gelmeye başladı yarın kontrolde soracağım sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🥰
Duygu8178 Bizde bugün 37+0 olduk. Haftaya kontrole gideceğim. Şuan baş geliş duruyor çatı muayenesinden sonra normal sezeryan belli olucak. Hayırlısıyla doğsun bebislerimiz 🤲
e_blue_sky_a 13Gamze08 37+3de sancı ile acil sezaryene alındım. Kalp atışları kötüleşmisti. Nst yi ihmal etmeyin
Dodomom Melos066 Amin 🌷hepimizin bebişler sağlıklı gelsin İnşaAllah. Benim 2 sezaryan bu arada 3 sene geçti ama bebeğin kilosu yüzünden mecbur yine sezaryan birde boyu üzün. Hayırlısı ne diyelim
Melos066 Dodomom rabbim sağlık versin de gerisi hallolur inşallah benim ilk ve korkualrim çok fazla normalde d sezeryanla da aynı şekilde 🥹
Eslem2112 Efnan3443 doğurdum cnm ama bebeğimi kucagima bile vermediler kokusunu bile içime cekmeden aldılar kuveze koydular başka bir hastaneye
Denizbllt Efnan3443 Efnan3443 doğdu muu ;) hayırlısı olsun. Nasıl doğum yaptın normsl mi bebek nasıl sen nasılsın
Sym_nr H_kubra bizde 37+3üz güzel geçiyo şuan ama 1er hafta geriden geliyomuş bana da 40 haftayı bulur gibi geliyo cinsiyetimiz kız 🧚♀️🩷
Denizbllt Melos066 20 mart Çarşamba doğum tarihimiz belli oldu. 1 hafta sonra inşallah allah herkese nasip etsin