Öncelikle herkese iyi geceler 🫶🏻
Benim böyle üşütmüşüm gibi kasıklarımda ağrı var. Adetime 3 gün kaldı ve yumurtlama günlerini değerlendirdik dün sabah test yaptım hiçbir şey çıkmadı. Böyle bir ağrı var adet ağrısı gibi değil ama üşütmüşüm gibi bacaklarıma iniyor ağrı günde birkaç defa oluyor ve tüm kokulardan içim kalkıyor 2 gündür hasta mı oldum yoksa hamile miyim bilemiyorum. Sizin yerleşme ağrınız oldu mu? Olduysa nasıl bir ağrıydı