Eda3838 yemeklerden önce 3 öğün insülin vuruluyorum ve gebelikte zaten ekstra acikmam oluyor zorlanıyorum . Onun yanı sıra kan degerimde düşük takviye kullanıyorum. Gebelikten önce vardı zaten dediğim gibi şekerim tutuyordum ama o zaman insülin kullanmiyordum hap kullanıyordum günde 2 defa,o zaman iftardan sonra ve sahurda kullanıyordum ama 3 öğün düzenli kullanmam gerekiyor. Kan şekerim aniden yükseliyor yani sahurda yiyip tüm gün aç kalıyorsun ,skerin ya düşüyor ya normal seviyeye iniyor sonra iftarda yukleniyorsun tekrar tavan yapıyor ben aç kalinca düşüyor ve çok susatiyor buda çok zorluyor beni yani 😊gebelikte kan şekeri açlık sınırı 90 alti kabul edilirken normalde 120 ye kadar normal kabul ediliyor gebelikte tokluk şekeri 140 kadar normal kabul ediliyorsa normalde 180e kadar kabul ediliyor diyor Dr o yüzden ekstra dikkat edilmesi gerek ,❤️