Cengiz3455 33 haftalığım ramazandan önce borçlarım vardı 5 taneyi çok rahat tuttum, bugün de denedim çok rahattı. Sadece azıcık susadım , dün akşam ve sahurda bol bol su içmiştim bebiş susuz kalmasın diye. Meyvemi, sütümü, yumurtamı vs. İhtiyacı olan şeyleri de yedim. Bir sorun çıkmazsa insAllah bu şekilde beslenmemi aksatmadan tutmayı deniycem.