Aysinnn Melissahan evet oldum çok şükür dün gittim kontrole haftaya yine gidicem gün verilir heralde sen naptın
Melissahan Ysmnpmk Ya öylemi bana duphaston verdi doktorum inşallah faydası olur önce tarlusal dedi ama yurt dışında yaşıyoruz bulamadım burda😔
Ysmnpmk Melissahan inşallah 🤲 ben tarlusalin yaninda bide sabah akşamda aç karnına özellikle soğan suyu içtim hep taze yaptım
Minik-bebek Melissahan kuzum sana sorum olacak yumurta toplandiktan sonra ağrın olduğu benim çok fazla normalde şimdiye geçmesi gerekirdi ama asla geçmedi yarın rdv var dr ona soracam
Melissahan Minik-bebek Canım ilk yumurta toplamam da çok ağrım şişkinliğim olmuştu ama ikinci yumurta toplamam da okadr ağrım olmadı genelde yumurtası çoo olanlarda ağrı fazla oluyormuş ama 1 hafataya geçiyormuş sen yinede doktoruna sor canım
Aysinnn Minik-bebek benim arkadaşımda çok ağrısı olmuştu yumurtalıklarda su toplanmisti doktora gitti ilaç falan vermişti belki sizde de öyle bişey olmuş olabilir veya farklı sorun olabilir bence doktora gidin.
Minik-bebek Melissahan 3cu kez toplandı şişkinlik ağrı bisey resmen içim acıyor tuvalete çıkarken eşimle birlikte olmak istedi yapamadım açıyor dedim adamda yapmadı okafar acıdı ki ilk kez
Melissahan Aysinnn Evet benimde ilk yumurta çok ağrım çok şişkinliğim olmuştu ama antibiotik ağrı kesici falan vermişlerdi
Melissahan Aysinnn Canım nasılım bende bilmiyorum ama iyim diyemem sürekli panik ataklar geçiriyorum geceleri acillerdeyim sürekli kalp çarpıntısı nefes darlığı ve hala adet olamadım artık kendimden nefret ettim😔
Aysinnn Melissahan yaaa çok üzüldüm oradaki doktor bişey demiyor mu? Regl olamadikca stres oluyorsun dikkat et kendine duphastonu kullanıyor musun
Melissahan Aysinnn Kullanıyorum canım 7 gündür 10 gün kullan gelir dedi doktor bakalım inşallah evet bencede regl olamıyorum diğe stres oluyorum hormonlarım dengesizleşiyor:( Teşşekür ederim bu arada canım sen nasılsın
Aysinnn Melissahan dogrudur canım ya dikkat et çok fazla stres iyi değil ama elimzde olmuyor maalesef sen yine de elin geldiğince çok fazla negatiflikten uzak dur ♥️ ben de iyiyim iste çok şükür 🙃
Melissahan Aysinnn Sevindim canım iyi olmana :) Ah keşke uzak durabilsem Annemlere geldim günlerdin okadar benimle ilgileniyorlarki ama ben asla kendimi sakinleştiremiyorum beynime anlatamıyorum artık hep böyle olucakmışım gibi korkuyorum geçmiyor
Aysinnn Melissahan güzel şeyler düşün farklı şeylere odakla kendini. dışarı çık örgü ör mesela bilmiyorsam öğrenmeye çalış yani farklı aktiviteler oluştur ♥️☺️