baharmom35 Genetik bir problemizim yok çok şükür canım tüm testelerimizi yaptırdık eşimle birlikte hiç birşey çıkmadı birinin kalbi durdu biride 10 haftalık düşük yaptım :(kendiliğimden hamile kalmıştım ikisindede ama nasip olmadı doktorum sağlıksız bebek oldukları için düşük yaptığımı söyledi bu ikinci tüp bebek denememiz düşük yaptığım için genetik tüp bebek tedavısı görüyoruz ilk denememizde embriyolarımız genetiğe gitmişti ama hiç biri sağlıklı gelmedi ve transfer olmadım :( ikinci denememizde çok şükür embriyolarımız sağlıklı geldi adet olursam inşallah transferim olucam tiroid problemim varmış Tsh hormonum yüksekmiş şimdi her sabah ilaç kullanıyorum😔