erikarpuz ben erken gebelik testi yapmıştım reglime 4 gün varken o kadar silik çıktı ki hayal mi görüyorum diye arkadaşıma attım kutunun üstünde şöyle bir yazı vardı “ belirlen çizgi diğer çizgiden ciddi oranda silik olsa bile gebelik vardır “ hemen kan testi verdim beta 17 çıktı sonra git gide yükseldi şimdi 35. Haftadyız 🥹