sedaaa- aslan1905_ hayırlı olsun canım daha sağlıklı haberlerle insallahhhhh. Kaçıncı haftada kalp atışı duydunuz 😍
Maral2024 aslan1905_ gözün aydın canım darısı bizim başımıza inşallah 🤲🏻 Sat tarihin neydi canım senin ❤️🥰
tamamdanolmuss aslan1905_ inşallah kalp atışını duyarsınız. Allahım tüm gebeleri sağlıklı bir şekilde evlatlarıyla kavuştursun. Hamilelik haberi bekleyen tüm anne olmak isteyen kadınların kucağını boş koymasın. Allahım şifa bekleyen herkese şifa versin 🙏🏻🥹
aslan1905_ tamamdanolmuss ya ne kadar güzel dua etmişsin. Ayağın taşa takılmasın hep mutlu ol inşallah 🥲♥️ ne kadar güzel insanlara denk geldim bugun 🥹
HavvaKosar Kubraakgn0 Sizinle hemen hemen aynıyız benimde 30 ekim 1 kasim ☺️ Bende yarin gidicem umarim bebegide görücez bu sefer
AysunRuzgar22- Kubraakgn0 şimdi geldim kontrolden çok şükür Allaha duyduk gördük Allah herkese nasip etsin kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🏻
Kubraakgn0 HavvaKosar İnşallah ben gittim geçen cuma sadece kese vardı bu cuma kalp atışını duymayı bekliyoruz doktorumla inşallah 🥰☺️
Kubra6694 Kubraakgn0 benimde bugün kesem oluşmuş bende nasipse 10 gün sonra kalp atışı için gideceğim.
tamamdanolmuss aslan1905_ amin canım tek dileğim herkes mutlu mesut sağlıklı huzurlu bir ortamda iyilik içinde yaşasın 🙏🏻❤️
Maral2024 aslan1905_ aramızda 3 gün var benimde 29 ocak sat yarın ilk kontrolüme gidicem inş kalp atışı duyarım bundan önce bir kürtajım oldu kalp atışı olmadıgı için dua edin kızlar 🤲🏻🤲🏻 🌸
gizem_15 Kubraakgn0 bebegi gordunuz mu bende 6 haftaligim bugun gittim kontrole kese varmis sadece 2 hafta sonraya cagirdi
Kubraakgn0 gizem_15 Yok yavrum bebişi göremedik sadece keseyi gördük ve beslenme keseside olmuşmuş boş gebelik değil dedi daha çok küçük görünmemesi normal dedi