umrumdadegil Anonim56 testte çıktıysa kanda kesin çıkar ben 4 gün kala yaptım testi aynı böyle çok silik çıktı öbür gün kan verdim 50lerde bişey çıkmıştı sonucum. Sen bilirsin ama yine sabrederim diyorsan bekle ben sabredemezdim ki sabredemedim zaten 😂
umrumdadegil Anonim56 erken gebelik testinde kuruma çizgisi olmuyor genelde bu erken gebelik testi dimi
Anonim56 umrumdadegil öğlen 2 de yapmıştım 5 dk bekledim başında sonra yok diye attım şimdi tekrar baktım böyle Görünce tekrar yaptım Ben artık vazgeçtim yarın gidip kan vericem yoksa delirebilirim 😂
umrumdadegil Anonim56 ay bencede kız git yarın sabah kan ver bu ne böyle testler bizimle eğleniyor sanki 😂 bende çok meraktayım inşallah vardır 😍
Ftnr Ay kız benimde böyle test kaç gündür yapıyorum aynı çıkıyor ,böyle beta artsada hala silik olabilir mi
Ftrhn Anonim56 ben de böyle öğrendim bu hafta su falan içtiyseniz ondan da daha silik çıkar bence gebelik var hayırlı olsun