Anonim56 Adetime 3 var gün saat üsttekini 22:00 da yaptım alttaki de 22:30 da bir negatif biri pozitif neden böyle olabilir
Ftrhn Anonim56 ben de böyle öğrendim bu hafta su falan içtiyseniz ondan da daha silik çıkar bence gebelik var hayırlı olsun
umrumdadegil Anonim56 olabilir canım idrarın su içip yaptıysan çıkmamış olabilir sabah tekrarla en iyisi ilk idrarınla yap bu sefer
Anonim56 umrumdadegil evet o çizgi çıkınca su içtim yarım saat sonra da diğerini yaptım sabah ilk idrarla yapayım o zaman