Tugce-K busbus14 23+0’da detaylı ultrasona gitmiştik perinatolog 613 gram olduğunu, bu ağırlıkla 23+5 düzeyinde gayet iyi demişti😊
busbus14 mrsckmkc bende 24+5de kontrole gittim doktorum 800 gram dedi 2 hafta önde gidiyor şeker yüklemesi yapalım dedi yaptık sizde yaptırdınız mı
busbus14 tatlibebegim_ benimde öyle dendi kafası biraz büyük mü dediler ama detaylıda öyle bişey çıkmamıştı 50lik içtiniz acaba
tatlibebegim_ busbus14 detaylıda benimde normaldi ama hep hafta olarak öndeydi başından beri 24.haftada şeker yüklemesi yaptırdım 75lik içtim
busbus14 tatlibebegim_ benim detaylıda bi kaç gün öndeydi sadece bende 50lik içtim sınırınn üstünde çıktı doktorum diyet demedi ama haftada 2 şeker takibi dedi
izobellaaa-_- 24 haftalığım bende yarın gideceğim merak ediyorum 22 haftalık iken 508 gram 30 cm demişti
tatlibebegim_ busbus14 benim 1.saat tokluk 194 çıktı doktor diyetisyene gönderdi ama gitmedim kendim diyet yapıyorum işte sürekli evde ölçüyorum ama düşmüyo hiç anlamadım
izobellaaa-_- busbus14 bugün gittim bende 24+1 730 gram 32 cm dedi ilk hamileliğim de oğlım zayıf doğmuştu acaba bu nasıl doğacak çok merak ediyorum 😢
busbus14 izobellaaa-_- şekerden şüphe etti yaptırdım sınırın azcık üstünde çıktı şimdi şeker takibi yapıyorum