Merveee1996 Kızlar yarın 16 haftalık olucaz nasipse hurma yememin bi sakıncası olurmu 1 yada 2 tane bilenler yazabilirmi aranızda ☺️
myavocado Merveee1996 rahim kaslarını gevşettigi için fazlası önerilmiyor ama ben ramazan basladigindan beri iki günde bir tane yedim iftarlarda. Abartmadan bu şekilde yemenin zararı olmaz demişti doktorum.
Merveee1996 Anneadayiii__ çok yemem zaten evet biliyorum rahim açıklığı oluyo ☺️ Yinede sorayım dedim fazla tüketmem zaten 2 yada 1 yeterli olur
Mervee__ momofmychildren evet biliyorum qma bende yiyorum bı aralar bişi olmıyor fazla tüketmemeye özen gösteriyorum
birhamilelikgunlugu Merveee1996 acaba ne kadar tuketsem faydası olur 38 deyim sancı bile yok bebek kanalda çatım müsait
myavocado _Tazeanne yok endişe etmeyin bişey olmaz ama fazlasını tüketmemekte fayda var bundan sonra.
New34 Merveee1996 bayılırım hurmaya 3 hamilelikte her gun gebeligin başından sonuna kadar yedim hiç bişi olmadı ☺️
Zemheri58 Cok bilmişlik yapmayayım herkeste ilaki aynı olmaz ama ben oğluma. Hamileyken başındada sonunda baya yedım hiç bırsey olmadı. Dogumum da sezeryan oldu zaten oglum terstı. Suan yıne hamileyim az önce hiç yemedi isem 10 tane yedim
pmedic112 Merveee1996 27 haftalığım ikiz gebelik. Doktoruma sordum yiyebilirsin dedi. Bende abartmamak kaydıyla 1 yada 3 tane maksimum yiyorum. Bebekler için muzdan 10 kat daha besleyiciymiş. O yüzden canım isterse tek sayılarda olmak kaydıyla yiyorum.