Pnrdrsn Prmdkanneee benimki de bugün aynı böyle oldu. Şaşı oldum resmen ama yok maalesef. Işık bazen patlatıyor çıplak gözle görüldüğü gibi olmuyor fotoda. Üzmek istemem ama umutlandirmak da istemem 😪
noble1 Prmdkanneee bence var, yoksa testte hiç bi şey cıkmıyor. Benim öyle mesela gölge bile yok. Testi tekrar edin derim. İnşallah güzel haberler♥️🎀
Prmdkanneee ikincibebegimiistiyorum noble1 yaa çok tatlısınız vallahi bugün tekrarlicam öğleden sonra sizde böyle diyince iyice heyecanlandım ama kötüye de hazırım, bugün rüyamda da test yaptım çok koyu çift çizgi çıkıyordu artık bilinçaltıma nasıl İşlemişse 🥰🙈
Dunyammmm Prmdkanneee benimde bat 16 ile 18 i arası 🤭😍 belirti noarmlden farklı olarak olan tek belirtim 5 gündürfalan kahverengi akintim var bide kasiklarimda batmalar oluyor canm
Prmdkanneee Dunyammmm yaa bende de akıntı var ama sarımsı böyle o yüzden gebelik değil herhalde dedim, kasiklarim ara ara yokluyor yorgunluk halsizlik var ama oruç mu yapıyor başka bir şey mi var bilemedim ama oturduğum yerde uyuyakalıyorum hele işteyken ☺️
Pnrdrsn Nznks ben de bugün erken test yapicam bakalım. Kısmet.. biraz daha bekle sonra erken test yap sen de
noble1 Prmdkanneee bende rüyamda regl olmuştum ama hala test yapıyodm olsun yüne de hamile olabilirim diye agahag delirmeye beş kaldı
Nrcnmhr sacmalamakizim Değerlendirmenin üzerinden kaç gün gecmisti sizin test yaptınız benim bat 18 erken gebelik testi yaptım ve kan verdim 2 Side negatif
sacmalamakizim Nrcnmhr ilişki üzerinden 2 hafta geçmişti canım, regl bittikten 4 gün sonraydı. Allah sizede nasip etsin inşallah isteyen herkese. ☺