Madammutlu seyma281015 ben ilk gebeliğimde kullandım ve 39 haftaya kadar ne açılma ne sancı yaşamadım cok hareketli ve az kilo almama rağmen sezeryan oldum. Kesinlikle haplar iğneler rahim ağzını kapattığından açılma olmuyor ve normal Doğumda
Asiiye Progestan hapi kac haftaya kadar kullandiniz 30 haftaligim muayene gidince sorym o zaman birakiym ona gore
1850 Asiiye Deletedmom004 ben hapın normal dogumu cok fazla etkileyecegını sanmıyorum genelde bu pruloton depo iğneler cok uzun süre kullanıldıgında engelliyor dıye bılıyorum. Ama o da kesın engelleyecek dıye bırsey yok
Deletedmom004 seyma281015 Hiç bilmiyorum çok şaşırdım şu anda. Ben de normal doğum yapmak istiyorum umarım istediğim gibi olur. Bir ay progestan fitil kullandım ve bir ay daha kullanacağım. İnşallah daha fazla kullanmam 😑
Deletedmom004 1850 Ama direk fitili elimizle koyuyoruz direk etki ediyor sanki bana daha etkili gibi geldi
Asiiye 1850 ben haftada 1 kullaniyorum zaten 30 haftadayim haftaya 1 tane daha vuruncam sonrasinda doktora sorarim kessin progestan kullanirim bi süre kritik haftalari atlattim cok sükür bundan sonrasi allahin izniyle bakalim dogum ne zaman olck
Omerhatice seyma281015 ben 1 ay kullandm progestani ve normal dogum yaptm canm boyle biseyi ilk defa senden duydum
1850 Deletedmom004 ben fitil olarak hıc kullanmadım. Ama onlar günlük etkı ederken depo iğneler bir hafta koruyor süresi daha uzun
Deletedmom004 1850 Doktorum fitili her gün kullanmamın daha etkili olduğunu söyledi mecbur öyle kullanıyorum ben de :(