Gokkusagivemucize seyma281015 benim de kayıplarım var maalesef,haftası büyük olup ölü doğan da oldu. Erken doğum da yaptım. O yüzden dediğim gibi şahsi tercihim.
1850 Gokkusagivemucize suan kacıncı haftanızdasınız doktorum 32 den sonra iğnesi ve hapı pek etkı etmez dedı bana. Oyuzdrn ben 24 ten 32 ye dek kullandım 32 de lekelenmem vardı ona ragmen kestı ıgneyı artık etkı etmez dedı
Tostosunannesi Bende 34. Haftada kullandim erken doğum icin bide igne vurundum pruluton diye ama normal dogum yapicam insallah
iremby seyma281015 ben ilk zamanlar kullandim 2 3 aylik hamileyken. 1 ay kullandim bende. Suan 35+4üm doktorum normal olur diyor. Insallah bakalim hayirlisi.
Melisssss1994 seyma281015 Progestan rahim duvarını kalınlaştırıyormuş. O yüzden normal doğum da zor oluyormuş
Essraa2 seyma281015 bende 20haftadan 36ya kullandım ve 40ta sezaeyan oldu açılma yok sancı yok suyum geldi bende engelleni düşünüyorum ne yazıkki birebir test ettim
1850 Nida13 pruloton depo iğneydi benım vuruldugum. Baya etkılı bır iğne . Baya agrı yapan yaglı bır iğne
1850 Nida13 yok canım ara kanama oluyor ama açılma yok. Doktorum senın böyle ara ara lekelenme ola ola devam edecek hamılelık bellı dedi. 35 haftalık olcaz bugun. Bakalım ıkı hafta daha sabrederıız ınsallah😊
1850 Nida13 allah kolaylık versın her seferındd farklı kalcadan vurdur ve hemsıreden yavas vurmasınk rıca et . Oyle daha az acıyor😊