Dammus07 gebeliğimşn 7.haftasındaydım ama kese gelişmemiş 5.haftada görünüyordu doktor bekleyelim dedikten 3 gün sonra kanamam olmaya başladı 2 gün azar azar kanamam oldu 3.g0n adet sancısı bir sancıyla bir parça düşük yaptım sonra doktor kalan parça var kürtaj gerekiyor dedi yaptırmadım 2 gün sonra Rabbime şükürler olsun kalan parçayı da yine kendiliğimden düşürdüm eğer düşük yaparsanız birçok doktor 1 hafta beklemeyi öneriyor düşmezse de ilaçla düşük yaptırılması en iyisi rahime zarar vermiyor