Bende geçen sene dış gebelik geçirdim ilk gebeliğimdi. Şuanda en son Ocak 18 regli gördüm kötü hiçbirşey düşünmedim ama betam yavaş ilerledi önceki dış gebelikten sağlıksız olacağını düşünüyorlardı kese oluştu bebek yok şuanda hala umutla diyor doktor ve artık son kez ay sonuna randevum var muanne edicek inşlah oluşmuştur nasip kısmet görücez.. ama burada 8 9 bebeği gören var