gizemmm Rumeysaozcan mantar ya da enfeksiyon varsa ondan da çok acı olabiliyor bende mantar varken çok kötü olmuştu sonra hiç öyle olmadı
Bktbkt Rumeysaozcan ben acısından yada zorluğundan bahsetmedim cnm sıkıntı olmaz dedim bebek açısından 😌