BalSonql benim hamile kaldığım ay tiroidim 5.30 çıktı ama hamile olduğumu bilmiyordum gebelik istiyordum dahiliye doktoru düşük doz başlayıp 2,5 altına düşürelim gebelik düşünüyorsan dedi ve 10 gün sonra hamile olduğumu öğrendim ilk ay doz yeterli geldi ama 2. Ay tiroidim tekrar 3 küsüre yükseldi dahiliye doktoru beni endokrine yönlendirdi doz ayarlaması için artık her ay endokrine gidiyorum