Kızlar kim takip ediyor dahliyemi kadın doğum mu ilk çocuğumla kadın doğum her ay kan alırdı ona göre ilacimi ayarlar verirdi 25 mg 50 mg vs ama şuan gittiğim kadın doğum doktoru bakmıyor dahliye bakıp o ilaç yazacak diyor bir kere gittim ilacımı aldım kullanıyorum ama dahliyr doktoru her ay benim yanıma gelip kan vereceksin dedi randevu bulmakta zorlanıyorum kadın doğum doktoru neden bakmıyor anlamış değilim ilkinde ne güzel bakıp yazıyorlardi şuan her ay hem kadın doğuma hem dahliyeye gitmek zor oluyor evim uzak sizin troid takibinizi kim yapıyor kim ilaç yaziyor