06Pembemavi80 valla Bi kız Bi oğlan var bende, kızım için kız kardeş çok istiyoruz, hatta kız ihtimalini artırmak için yumurtlama dönemine de dikkat ettik 🤭 yüksek ihtimalle kız dedi dr netleşecek cuma günü. Erkekse de üzülmeyiz kesinlikle, rabbim yokluklarını göstermesin.. Sağlıkla hayırla vaktinde gelsin, az uysal sakin bebe olsun , tek istediğim bunlar🥲ablası abisi çok hareketli didiş didişler hep buda o furyaya takılırsa yandık😂