Hazal966 BirAskMasali1323 benim 7. Ayda belli olmaya başlamıştı. Öncesinde hamile oldugum pek belli olmuyordu😆
Ahsksdk BirAskMasali1323 29 haftalığım daha yeni yeni belli olmaya başladı 😂 bol bişey giyince belli bile olmuyor
BirAskMasali1323 Ahsksdk bende 8 haftalığım diyorum göbeğim yok hiçbir fark yok nasıl hamileyim diye😂daha yolun başındayım
BalSonql ilkgozagrim__ sen=ben 😅 Hamile bu demeye bin şahit lazım banada 🥲 32 haftalığım daha yeni yeni göbeklendim.
Ahsksdk BirAskMasali1323 kız ne bu acele o haftada imkansız çıkması 😂 birde iç karnın genişse 7. Ayda anca belli oluyo
BirAskMasali1323 Ahsksdk Napiyim ilk gebelik olunca hep evham yapıyosun normal mi yoksa bende mi bi anormallik var diye düşünmemrk elde değil😅
huysuz__ BirAskMasali1323 14+2 deyim 3. Gebelik.. kendim dokununca ufak Bi tümsek ele geliyo o kadar 😅 kıyafetle anlaşılacak duruma heralde 20 lerde ulaşırım Bi anda çıkıyo zaten o haftalarda
Ebruuuuuuu88 Hamile olduğumu öğrendikten 3 4 hafta sonra belli olmaya başladı karnım şuan 17 haftaligim baya baya çıktı 😅
huysuz__ 06Pembemavi80 kızım nisanda 4 , oğlum mayısta 3 yaşında olcak😁 28 yaşımda evlendim ,3 çocuk istiyoduk ,memur olduğum için bu sene de 3 ü aradan çıkaralım, doğu görevini yapalım, izin bitince sil baştan koşturmacaya atılalım dedik, yaş 33🙈
Halenralpak 17 haftalik hamileyim 13. Haftadan itibaren disaridan bakanlar hamile oldugumu anlamaya basladi kilolu degilim ama karnim sivrildi o yuzden anlasiliyo 😄
06Pembemavi80 huysuz__ yaa benimde 3 Eylül de oğlum 5 , Ekim’de kızım 3 olacak 😁😁 şuan 5 haftalık hamileyim 🌟 . Artık 3.cocuklu ailelere bakınıyorum 😁kendimi garip hissediyorum 3. Cocokmoooğ diye😬🤗 bende 27✨
huysuz__ 06Pembemavi80 eneee aynıyız biiiz😂😂 iznim haziranda bitcek benim, okullar açılmadan doğuram izne devam edem diye canhıraş 4 ay uğraştık 3. İçin tövbe yarabbi 😅 rabbim utandırmasın bizim hep hayalimizdi, sağlıkla gelsinler inşallah 3 iyidir,acabaları bırak gelmiş artık minnoş😁