Deletedmom431 hiç korkulacak birşey değil canm 3 kez sezeryan oldum 4. Olucak martta istesenizde kimildayamiyorsunuz belden aşağısı sizin kontrolünüz dışında oluyor aşırı uyuşmuş bir bacak gibi düşünün his yok aci yok
Hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim🙏🏻