istkizannesi iğne acımıyo damar yolu daha acılı emin olun içiniz rahat olsun 😊 dokunmaları hissediyonuz ama öyle rahatsız edici değil ilk ayağa kalktığınızda biraz ağrınız oluyo ama sonrada o ağrı hafifliyo zaten aprı kesici yapıyolar yğrüdükçe açılıyosunuz 9da amelşyat girdim 1 de kalktım yürüdüm sondam çıktı wc ye gitttim şuan desteksiz bile kalkabilşyorum çok şükür