Anne_Son Elifasell korkmayın ama tedbir amaçlı tutuyor olabilirler sağlıklı olsunda gelir hemen annesinin yanına
Elifasell Anne_Son inş rabbım cok acı bır durum gercekten evladınız oluyor ve dokunamayıp goremıyorsunuz rabbım hıc bi kulunubuyolda boş bırakmasın
Elifasell Anne_Son işte benım de 32 den sonra 13 ve ustu olmaya basladı cocugumun kılosu daha hızlı ılerlemeye basladı benım kılom da daha hızlı ılerlemeye basladı kontrol altındaydık sureklı olcuyordum
orujova Elifasell 4hafta ileride gostermesi ili 36haftalik? adete goremi 36haftalik? sexaryanmi normal dogummu? canim silma canini her halde devlet hastabedi o yuzden yeni dogan unitesi yok bence yarina slirlsr yanina sen ne zaman cikacan hastaneden? kac gun dediler kalman lazm?
Elifasell orujova adet tarıhıme gore mesela en son 34 hFtalıkken 38 gorunjyordu 36 haftalık olduk dun dogum oldu devlet hastanesın de degıl ozel de yaptım ama yer olmadıgı ıcın merkez de bi hastaneye sevk ettıler kan sekerı ve solunum dan dolayı suan kan sekerınde bi problem yokmuş sadece solunum da sıkıntısı varmış işte
Hsrt42 Elifasell 40+6 haftalık Doğum yaptım dogdu sonra küvese koydular 10 gün küvesde kaldı nefes alıp vermekte zorlandı
Melekfnd Elifasell Bende şu an aynı sebepten hastane de yatıyorum 37+6 haftalığım sabah belli olacak doğum olup olmayacağı..Doktoruna güveniyorsan söylüyor zaten her şeyi umarım kısa zamanda gelir bebeğin yanina
Bayanulu Elifasell ablamında tansiyon yuklekligi vardı sezaryen oldu, 5 gün kuvezde kaldı bebeğimiz şekeri düşük çıkıyordu ama geçti şuan 1 yaşında şükür. Allahı n izniyle birsey olmaz inşallah, içinizi ferah tutun, Allah yardımcınız olsun ♥️
Elifasell Bayanulu amin inş bizim de kan sekerimiz normale donmuş sadece solunum da biraz sıkıntı varmış