Elifasell yaşadığınız şeyin adı preeklamplasi yanı gebelik zehirlenmesi bende ilk hamileliğimde yaşadım 34. Haftada farkettik tansiyon ilaçlarıyla idare ederek 36+5 de Doğum yaptım ve çocuğumun gelişimi 34. Haftada durdu 2500 kg 45 cm doğdu şimdi ikinciye hamileyim bunda da olacak diye çok korkuyorum doktor aspirin başladı şimdi tansiyon çok tehlikeli gebelikte 13 9 bile olsa doktorunuza söylemeyi ihmal etmeyin hanımlar