ikibaloglanannesi Gebze’de oturuyorum 13 ay önce Farabi de spinal sezeryan oldum 🌸 Doktorum Murat Epozdemir idi mükemmel bir insan 💙
Meleknurcinar ikibaloglanannesi doğuma peki murat epözdemir giriyor mu bebeğin kilosu iyiyse 38 de Alıyor mu doğuma
ikibaloglanannesi Meleknurcinar O an acilde kim varsa o giriyor Benim şansıma o gün o vardı Benim ilk doğumum olduğu için 13 saat sonra Sezeryana alındım 37+0 . Sadece doktoruma ikinci bebeğim olursa ne zaman alınır diye sorduğum da 38-39 gibi alıyorum demişti
ikibaloglanannesi Meleknurcinar Ben 6 saat sonra ayaklandim şükür çok güzel geçmişti. 2.gun bebeğim de ben de taburcu olduk. 3.gun yuruyerek eşimle nüfus müdürlüğüne gitmiştik düşünün🤭
ela1906 Rojii ben daricadayim gebze de medicalparka gidiyorum dr umdan memnunum ama farabi de ki sizin dediginiz dr icinde iyi yorumlar duymustum .
Mervekesenyzc11 Rojii Darıca da oturuyorum ilk hamileliğimin başlarında gidiyordum hiç memnun kalmadım şimdi Gispir hastanesi Melis kocaya gidiyorum çok memnunum
qusel Siyahkiz Gülçin hnm ve Fatmanur hanım var Gülçin hanımı çok metediyorlar randevu bulamıyordum bugün buldum 20 sinde gidicem inşallah