merve_alan04 Mkmk1903 valla sonuna kadar okudum 😆 bide ortasında okuyormusunuz diye yazmışsın ya içimden evet diyom. Nasıl güzel kokuyodur şimdi bebiş
38383ELIF Mkmk1903 zaten şu normal dogumdaki lağmandan nefret ediyorum tıp biranonce ona çözüm bulsun yoksa valla doğurmam😀
Halos16 40+5 oldum bu akşam doktor aynı bana da yarın gel suniyle başlatalım dedi bende 1-2 gün daha bekleyeceğim dedim bu gece sizin gibi başlasa keşke hayırlısıyla bana da nasip olsun böyle kolay.Maşallah
Asel_27 Mkmk1903 bende 40 haftalik oldum bu gun bebegim hala gelmek istemiyo acaba beni nasil bir macera bekliyo😂