Merhaba gebeşler, gebeş olmak isteyenler, lohusalar ve diğer sakinler
Yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Okuyanlardan Allah razı olsun.
Öncelikle gebelik boyunca bu siteyi takip ettim sonralara doğru bu tarz başlıklar dikkatimi çekti. Hep okudum aşırı pozitif sezeryan hikayem aşırı pozitif vajinal doğum hikayem gibi. Yalan yok sezeryan başlığına hiç girmedim bile:d gebeliğin başından beri nasip olursa normal istiyorum dedim. 32.hafta bebek 2 hafta önden gidiyor normal istiyorsan yediklerine dikkat et şekeri kes dediler. Nasıl canım istiyor ama kestim. Haftada 1 hak verdim kendime. 36. Haftada gittiğimizde bebek 36 haftalık kendi gününde kendi boyunda ve kilosunda. Çok şükür başarmıştım. Devam ettim dikkat etmeye ama yedim de az az neyse. 38.hafta oldu hiç bir doğum belirtisi yok. 39 oldu gene yok. Doktor dediki 40.haftaya doğumu bırakmak istemiyorum bebek kakasını yutar. Biraz stres oldum bebek gelmiyor. Tüm denilenleri yaptım 38den itibaren. Doktora dedim bi dahaki geldiğimde doğurum inşallah 39’da gittim dedi hala aynısın. Eyvah dedim tamam bana süre verin bir dahaki geldiğimde tekrar bakalım. Yani 40ta, gene bi değişiklik yok. Doktor hadi karar ver sen normal doğum tavsiye edeceğim biri değilsin. Bebeğin yüzü bize dönük bu sancıyla döner ama ne belli, açılman yok, 40 oldun bebek kakayı yutabilir, en fazla 40+3 diyorum ya sunni sancı ya sezaryen. Ben de dedim haftasonu da geçsin pazartesi duruma göre sunni veririrz yada sezeryan olur dedi. Hatta ekledi sunni verince illa da normal olmaz sezeryana dönebilir. Eyvah diyorum içimden nşye doğuramıyorum ya bi de herkes soruyor oldu mu naptın yok diyorum bebek keyifli gelmiyor. Akıllı oğlum orda huzurlu tabi dünyada napacam diyor. Neyse demesşn öyle her şey çok güzel oalcak inşallah. Çok uzattım okuyor musunuz bilmem.
40+5e gün verdi doktor. 40+2de kontrolde nst de kalp atışları düşük çıktı bi daha nst girdik çikolata yiyip meğer oğlan uyumuş. Doktor bu nst ile seni bi yere yollamazdım bebeği alırdım riske atmazdım dedi. Çok şükür bebek de ben de iyiydim. Ama 41e gidiyorduk risk diyordu doktorum, başka bi doktora daha randevu aldım ertesi gün o da nee gecesinde sancı uykudan uyandırdı. Canım ablam o kadar güzel tarif etti ki kasılmayı alttan sıkıp bırakıyorlar sanki adet ağrısı gibi geçiyor gene devamı geliyor. Baktım 5dkda 1, ne kadar sürüyor kasılma onu hatırlamıyorum. Duşa girdim hemen geçer mi diye bekledim. Yok aynen devam 5dk da 1. Pilates topuma oturdum. Maksat evde karşılamak kasılmaları saat gecenin 4ü. Eşim dayanamadı annemi uyandırdı. Hastaneye gittik erken erken ve doğum başlamış oda verdiler bana. Sonrası uzun süren sancı ve bebiş kucakta. Kasılmalar geçiyor. Doğum da kolay bebek yola giriyor her şey yolundaysa. Çok şükür yolunda gitti her şey. Rabbime şükürler olsun bebek de ben de sağlıklı bi şekilde atlattık. Tüm gebeler umarım çok güzel doğum hikayeniz olur. Sağlıkla sıhhatlr kucağınıza alırsınız bebişi..
Not: doğumun detayları için ayrı başlık açmam lazım işemeli sıçmalı kusmalı doğum hikayem diye:d