Evet çok şükür salı gününe sabah 7 de doktor yatış vermişti suni sancıyla başlayacaktı o gece 3.30 gibi kendi kendine sancım geldi gün içinde yürüdüm spor aletlerinde oyalandım eşimle birliktelik sıcak kaynar nerdeyse duş aldım yattım.agrıyla uyandım baktım geçmiyor sıklaşıyor. Sahurdan sonra 5te hastaneye geldik.sancılarım 5dk bir düştü ama açılmam 2 cm di. Yine suni sancı verdiler süreç hızlandı 9cm açılmayla 14:30 da dogumhaneye aldılar 15.dk içinde ıkınma ve karnıma bastırdılar bebek kafası yan geldiği için çok şükür doğdu oğluşum. 2 gündür evdeyiz. Rabbim şu gibi doğum nasip etsin sizlere