Halos16 40+0 olacağım gece çok özür dilerim bütün tuşlara bastım desem yeridir eşimle birlikte olduk doğumu kolaylaştırıyor diye kalktım duş aldım kasıklarım belim patlıcaktı Ağrı’dan o gece sadece yarım saat uyuyabildim uyandığımda gece 5 e geliyordu sabahı zor ettim sabah 8.30 da odamdan çıkıp kahvaltı hazırlayayım dedim ama benim güzel kızım beni üzmeden belli etti geleceğini sancılarım çoğaldı ve 10.35 de suyumla nişanım geldi hastaneye zor attım kendimi açıklığım o zaman diliminde 5 cm olmuş acil doktoru sorduğunda eşimlr birlikte oldum demiştim iyi yapmışsın açıklığın çok güzel bi kaç saate doğum olur demişti öğleden sonra 16:53 de kızıma kavuştum uzun lafın kısası korka korka yaptığım o iş bize yaradı 😂