38+2 den selamlar. Bende heyecanla bekliyorum. Ufak ufak kasılmalar başladı. Bebeğim erkek. 2. Doğumum olacak inş ilki de erkekti. 40+4 te doğurmuştum. Diyorum o kadar uzun sürmez inşallah bu doğumum. Çok ağırlaştım artık. Oturmak, yürümek, uyumak hepsi sıkıntı.