Mjgnfdn evet başka doktora da gittim ben kısmi kapatıyor bu yüzden sezaryen olmalı dedi. Ama kendi doktorum normal doğum taraftarı böyle bir durum olmasaydı kesinlikle istemiyor sezaryen. Doktoruma güveniyorum ama talihsizlik işte plasenta sıkıntısı yaşadık olsun sağlıkla alalım da kucaklarımıza gerisi önemli değil