Zeynepci012 ben bu sene çok niyet etmiştim tutacaktım ama hamile olduğumu öğrendim. 16+1 im. Ve 3-4 saatte bir bişey yemesem vücut sistemim kapanıyor sanki elim ayağım çekiliyor. Böyle diyince de afrikadaki açlar ne yapsın diyen olmuştu. Ama yapıcak bişey yok tutacak olsam zaten tutarım kaçtığım yok. Bebeğim içinde benim içinde sağlıklı bulmuyorum. Allahım zaten hamileleri muaf tutuyor zorlamanın alemi yok bence. Tutana yapana saygım sonsuz asla ayy yazık bebeğine demem.